2004-09-09 11:02:39。LING。

加西四日三夜之旅

加西CAMP又告一段落了
一陣間又要返學
實在太不捨這一個充滿回憶的暑假

當然要記一記今次去CAMP的大事
因為有太多搞笑 +恐怖事情發生

CASE 1:
我入了TARO組
變了一隻芋頭
雖然我不大喜歡這一個名
但過了四日的芋頭日子
很喜歡!
我組的大芋頭是JANET
而小芋有 MARIAN, FLORA, GILBERT, RICKY, 和二個唔記得名的人
兩個之中
還有一個是變態的

CASE 2:
好吧!談一談那個變態
首先他有一個囚犯LOOK
穿著發哥曾在監獄風雲裡穿過的SLIPPERS
啡色WITH A CROSS ---- 救命!
個樣又黑到乜咁 ---- 不是好型的TAN
又不剪手甲 ---- MASS SHAKE HANDS的時候我都不想SHAKE HANDS WITH HIM
他還要周圍聊女孩子!
DANIEL, GILBERT, CAT, 都告訴我他們聽到有女仔說:
「唔好再聊我啦!」---- SO FUNNY
仲有!他追女仔的橋簡直屎橋!

CASE 3:
和我同房的好好玩
每晚都談到一時許
平時有BREAK 的時候又會過隔離房玩!
和BERN + CALCARY的同志一起笑
尤其是阿VIC
超FUNNY!
我好記得這一句的呀:
「What’s the purpose of the shoe game? To bleach my socks?」
夜晚去DINNING HALL食霄夜的時候又笑到死
因為我太直接了!
我話DENIS戴眼鏡好似小雲—好似女仔!

CASE 3:
有很多人似明星!
有個好似梁詠琪的 ---- 她很需要THERAPY
有個好似石修個仔 ---- 四葉草果個呢!
NANA似陳潔儀
有個似黃耀明 …… …
又有一個似李思捷 ---- DOG DOG
仲有小雲呀!
小雲的女朋友又好似PLEE ---- 靚!

CASE 4:
「港姐」RANDOM都好好 ---- 講野好INTERESTING
不過個執士就… …
佢話他增拍過拖
但是因為聖招使他要與女朋友提出分手
啞晒囉!
個執士KAM KAM地架囉!
有冇拍拖都成問題
又不斷講政治
搞到他的組員FREE 坐食飯的時候都要來同我們坐

CASE 5:
個CAMPSITE有啤啤架!
我仲要唔方便
做了危險動物
因為啤啤對BLOOD好 SENSITIVE
夜晚出去OPEN AREA都驚驚地

CASE 6:
回程上路時沒有睡啊!
坐我隔離的是BERN
坐我後面是SAMMY + RALPH
坐我前面的是GILBERT+DANIEL
隔條CORRIDOR是 KAREN + THOMAS + ZOE
全程在傾計
esp. UNIVERSITY + 以前香港學校的事
原來大家的學校都有很多趣事
尤其男校特別多鬼靈精怪的事
SFCC有條校規是NO BOYS WAITING OUTSIDE SCHOOL
原來ST. LOUIS都有條 NO FIGHTING OUTSIDE SCHOOL
大家都主張入學校等女仔和在學校裡打交的!
還有THOMAS間學校的書友仔之吹煙方法

後感:
去完這一個生活營之後
學懂了很多野
識了很多朋友
又和天主的距離拉近了
在香港的時候
強制性入KATSO
完全感受不到主的愛
雖然這一個CAMP搞到我哭哭啼啼的
但是勾起了很多的回憶
反省我的過去… …
我的執著、我的衰精所為
我下年都去呀!