2008-11-13 19:47:07Jenny Chiang

離開以後...

今日學校開彌撒...感恩聖祭...

有許多不同的體會...

一來...係為左眾亡者祈禱...

二來...今次係我咁多年黎第一次唔係坐係台上...

而係係台下...同同學一齊參與lee個感恩聖祭...

聖詠時...發現...台下的歌聲原來是那麼的微弱...

大家仿佛給我一種不投入參與彌撒聖祭的感覺...

離開歌詠團...至今我仍覺得...是我的遺憾...

有許多事...的確要自已親身體會才會明白...

難怪平常老師要求歌詠團在台上唱歌要大聲...

也難怪平常老師說歌詠團常常走音...唱得很難聽...

今天...我站在台下...我終於明白一切...



有種歡樂...只有在歌詠團才能擁有的...

上一篇:失望