2004-10-08 01:22:09Jan 滔

生活

唔經唔覺,日子真係過得好快,怏到我有點不習慣,以前一D可以令我興奮的事,而家都變得再無咁重要,可能由於我重新衡量過我我的價值觀,我發覺凡事都係有兩面,無絕對黑同白,有好多嘢唔到你話事,就算件事你係幾有把握都好,一旦你錯咗一個STEP,其實足夠令你由高變低、好變差!
好多嘢就係咁,好無奈,除非你撰擇唔生活,否則你一定要面對,人越大,更加多嘢要去面對!既然無得撰擇,我亦唯有硬著頭皮頂住上,所以我以而家同自已講,當今日係最後一日,個人自然會努力咁面對要面對既事情,再唔會有其他制肘,可以對自己有一個滿意既交侍,一個人,其實最重要對自己做既事有交代,已經好足夠!
我好開心,我之前做過咁多錯事,我而家仲喺度,正如somad所講,我應該感謝主,但係我並唔相信主,我只會感激一班對我不離不棄的朋友,thanks a lot! I love you all!
雖然我有所改變我對生活的睇法,但有一樣嘢我無變,我依然好似以前一樣咁愛你,想你!但我知道,我只可以靜靜地咁做......大雄......
很開心從朋友口中知道妳生活得很快樂,希望妳一直都會咁幸福,快樂!