2004-01-16 21:06:00Jan 滔

空間

腦海中出現了一個想法,不如將自己困住係房一段長時間,任何人也不見,將所有可能性的溝通方法都停止住,讓自己好好的靜下來,想一想需要解決的問題!一路以來,我其實深知自己的問題是存在的及其嚴重性,只是我不想(可能是怕)去面對罷了!
而我又怕寂寞,總想身邊有個人,所以我一直隱藏著我的問題,可惜。紙係包唔住火的,問題不去解決,只會愈來愈大,並唔會因為你唔理佢而唔見左!所以往往係一D時間佢就會爆出黎,避都避唔到!
夠了,我真的很辛苦!今次已經係第三次,原本以為痛會一次比一次輕,但實情是沒有分別的!原來掛住一個人到一個好嚴重既地步係會引發毀滅性的,現在,我只想毀掉自己的思想及記憶...