2004-01-06 02:51:00Jan 滔

希望

大半個月無update啦,一個原因,忙!
真係得閒死唔得閒病!
首先同大家講番聲merry christmas and happy new year!
咁耐無寫,有好多野講:
一,猶大與小邪女故事己告一段落,恭喜小邪女獲得最後勝利!
二,屈左係我心裏面好耐既野已如盤托出,希望明白+接受!
三,大孖,我真係唔知你想點!
四,各位親愛的同學們,我並唔係唔想參加你們的活動,而係無時間!
五,經so小姐同★一事後,我更覺溝通的重要,同時,我亦覺十分可悲!
六,當你以為自己已經釋放所有壓力既同時,它其實已經係不經不覺間慘左入來,我真
不愧為"壓力王"!
七,唔o岩比例:沒有了我的生活是否好過點?
八,多謝你,賴床豬!
九,致老闆的書友們: 你們食屎吧!(special for 小醜怪)我並唔係唔理人感受,而係我根本無當你地係人!!ok??我呢D並唔係自大,而係自信,你地呢班無自信既人,注定無發達,可悲!仲有,有乜你可以直接話我,唔該唔好拉埋我D兄弟落水,我諗你講個番說話既target係我,你可以隨時搵我開戰,我無任歡迎!
十,致10號籃球員:我估到你咁睇我...我好失望!
要講既大致上係咁多...早幾日睇呢個2003香港大事回顧,發覺香港今年真係好多事發生左,沙士,哥哥自殺,七一,自由行,阿梅&小黑病逝...今年真係多事既一年!
至於我自已,亦都無停過,真係希望04年可以平穩度過!
04年00:00既0個一刻我真有咁希望過,但想深一層03年23:59同04年00:00只係相差1分鍾,我並唔相信一分鍾可以有乜野改變...愈諗愈失望!
最後得出一個結果: 新乜鬼野年o丫,咪又係捱世界!
零4好玩??!!我挑!!