2017-05-15 21:11:15JACK

I Left You ~ 我離開了你(REMEDIOS ~ 堀川 麗美)


I Left You
我離開了你

REMEDIOS 堀川 麗美

 

Don't hide your pain
Someday you'll forget him

別隱藏妳的苦痛有天妳會忘卻他的

Words of comfort and grief
Blow through me and leave

安慰和憂傷的話語流過我的心而離去

Soon you'll begin
To see how we'll get through this

很快地妳會開始去看看我們將熬過這點點滴滴

Our home our life built ahead
Will fall for nothing my love...

吾愛眼前築著我倆的家和生活,將落下來成無物

Just feel me on
Just dear be strong
Just feel me on

就感受我吧!親愛的堅強些!就感受我的存在吧!

I left you
Let the whole world believe that's true....

我離妳而去讓這世界深信是真的吧….

I've seen so many roads
That lead to where hope surrenders

我已見過太多失望的路徑了

But stay as strong as the weeds
You never know dear
What life tweeds

親愛的妳不會明瞭――生命會燦爛起來――正如枯草的強壯

Find your new strength
Find your only answer

發現妳新的力量吧!發現妳獨特的答案吧!

When fate looses its way
We'll find each other again someday

當命運失去方向之際有一天我倆會再次尋覓到彼此

Just feel me on
Just dear be strong
Just feel me on

就感受我吧!我的愛,振作點!就感受我的存在吧!

I Left You let the whole world believe
I Left You and they'll never believe what's true

我離妳而去讓這世界深信是真的吧….


Just feel me on
Just dear be strong

就感受我吧!親愛的堅強些!

Just feel me on
Just dear be strong

就感受我吧!我的愛,振作點!