2003-05-13 23:43:17保奇

匯進過氣~~setter

個日同亞芝影左張相,無端端又想寫下野!不過唔好誤會我唔係話亞芝過氣又唔係話佢屎!只係我地都係匯進第一代setter!哈哈!(好光榮呢)其實得自己一個真係好辛苦架!雖然一定有得打但係真係無進步.不過無得打又唔好喎因為要打多d比賽先可以進步!哈哈好似講緊廢話咁!講起亞芝,我可能有時好多事,你話我八都係咁架啦!咁每個人都有自己性格架ma!哈哈亞芝同亞蚊比...我覺得佢地係好唔同.比我用我都會用亞蚊!不過亞芝唔係唔好呀!佢依家可能無之前咁好,係有好多原因架!可能又無左衝擊啦!不過亞芝你要加油呀!我知道你點諗,大家都係咁支持你架!唔好放棄呀!(講到佢好似想唔打咁,其實都唔係)呵呵!
其實我都要諗下自己,記得唔好升咁埋呀,封網要好!呵呵!努力

poki
13/5/03