2018-02-23 21:28:13Sai ~

27



過多幾日 我就27喇

重記得喺 PC HOME 打第一篇日記嘅時候  我得14歲

唔經唔覺就過左13年

我的青春小鳥一去不回來 (哭泣)

當意識到自己將要步入大部分女人都恐懼嘅30關口

我的心卻如止水 (仰天長嘯)

無可否認心情上係有一種微妙感

社會催促住你拍拖結婚買樓生仔

而自己每日 LOOP (老人活動)FB 見到昔日同事同學拍拖結婚買樓生仔

就會令你產生 (自己冇拖拍未結婚冇錢比首期更加唔會有仔  loser重唔係你!
究竟自己做緊D乜 我覺得自己係零 etc.)各種質疑人生嘅幻象
  
自然開始著急想要跟上社會大眾訂立所謂嘅人生步伐 

然而卻總因如此預上錯的人 

跌跌碰碰   流過眼淚   有所經歷

先明白 原來失去了某些人和事也沒什麼大不了

世界往往不像你預期  與其苦苦追趕那公式化步伐  何不隨心一點過生活

come on  you only live once

雖然有陣時都會戲謔自己沒頭沒腦 諗到咩想做就會去做

但慶幸自己重有一份衝勁

更慶幸自己有班無論我衝去邊 都給予無限支持嘅屋企人同朋友

肉麻說話從來冇出自過我口

但我真係好愛你哋 亦好感激你哋比我滿滿嘅愛

you guys are my tresure

題外:感謝爸媽賜我一張幼稚的臉 (笑)

雖然20有7但都重呃得下人

加上自帶童真的心 (大笑) 

未來嘅5年10年15年 請繼續多多指教

讓我成為一個更好的自己

不要成為沒趣的大人喔~