2016-11-08 02:01:45Sai ~

泡菜國生存記



眨下眼過左嚟韓國已經兩個月有多

呢兩個月 係我隔左四年後 久違地再度體驗做一個全職學生嘅日子
一至五都喺成均館語學堂上堂  

同學都好細個 一啲得十八歲炸
相比之下我已經係姨母了 年齡鴻溝 SO SAD 
同學得知我嘅年齡後有被嚇到 (笑)
10月28號就係結業式 我順利通過韓文嘅BB班 (笑)
兩個月全職學生生活 零收入嘅同時陪隨住每日燒銀紙
帶過嚟嘅錢瞬間消逝(哭泣)

所以要開始搵工喇
I need MONEY ~~~~~~~~~
 
正所謂有家的孩子像個寶
嚟到韓國後  我前所未有地掛住屋企人
我開始連發夢  都成日夢到屋企人 
明顯地我患了思鄉病 (笑)  
好在人類適應力遠比想像中強
所以喺思鄉同時  我亦已經適應左嚟邊嘅生活 

每日最大嘅生活挑戰毫無疑問應該只有煮晚飯嚟一項(笑)
媽咪好欣慰我終於識煮餸比自己食 
放心啦 我每一日都有好好食飯嫁 (不嬲都係大食怪) 
如果晚餐食唔飽我除左會覺得自己好可憐之外
更重要嘅係餓住我係會瞓唔著的(認真MODE)
 
 
喺嚟兩個月都去左唔同地方

壁畫村、Super Moon 、雲峴宮、景福宮、仁寺洞、奧林匹克公園、高速巴士客運站地下街

廣藏市場、中部市場、夜貓子夜市、樂天世界 ETC ....

無限次弘大、明洞 (笑)



我欣賞SUPERMOON發光嘅方位係兩顆樹與無限人群之間  (係正面位 笑)




Olympic Park Zzang!











波斯菊的重點是中央通道的人群 





弘大炸雞餐連我呢個大食怪都食到差啲嘔.... 
雖然係二人份量,我覺得女仔可以3-4人食(笑)

通常星期五晚加六日就係我同維妮窮遊韓國嘅時間
 
韓國間唔中就有得睇免費嘅公演  (嘴角上揚)


我哋兩個月已經睇過3個 而且現場氣氛超 High der~ 


10月8號喺漢江睇煙花 實在太靚喇



 
煙花重要係放足一個鐘有多 喺江邊吹左成5個鐘激凍海風都係值(笑)

放煙花嗰日天氣好好




而準備欣賞煙花嘅人絕對係成千上萬......


我喺茫茫人海入面竟然搵到難得嘅近江好位 (感動)


持續感受住凍風邊等待嘅同時,體弱多病潺仔強嘅我支持唔住走左去買毛氈包裹全身以保命


當日有好多小食車提供溫暖嘅救命食品 (不知名黑條是我的手指...)


我最鍾意呢架 (笑)


第二次去漢江,係因為夜貓子夜市
而走嘅時候,見到BTS BUS 忍唔住影相 (笑)
v 的眼睛很銷魂,姨母我都快要被勾走了  (迷樣少女心大暴走)

10月29號去左清平嘅晨靜樹木園 D樹同景都靚


雲畫的其中場景







但離開嘅時候絕對係悲劇 係我廿五年嚟首次確確實實體會為謂一失足成千古恨.......

就係因為MISS左18:10班巴士 結果下一班車係20:00

造成要喺荒山野嶺 6。C 凍僵嘅情況下 等多成兩個鐘 我徹底崩潰 

來自香港的我倆  絕對不耐寒 6。C 喺香港已經係嚴寒嘅溫度

我著住ULTRA WRAM打底加衛衣加內有厚毛外套依然凍到瘋狂顫抖.......

等待的過程極度痛苦 (無限哭泣)


10月31號同維妮去左樂天世界感受異地HALLOWEEN氣氛 (笑)

因為有期間優惠,我哋個名喺 H·A·L·L·O·W·E·E·N入面中左三個字母(笑開花)

入場費 26,000 炸 計番先話180港紙到 抵玩~



FOODIE 下的樂天超夢幻 der ~




聽到尖叫聲就經已令我興奮到全身顫抖 (邪惡笑容)

一解我對海洋公園嘅單思之苦  
由開始到完結都笑到忘我狀態 (耳邊伴隨維妮無間斷悽厲慘叫聲)






唔知係咪因為心智年齡嘅關係,我玩呢個4D射擊嗰陣應該重興奮過隔離個妹妹

實在太好玩喇,我鍾意 (笑)

早幾日 11月4號去左清溪川睇燈飾







日本的 格孤依~

=====================================


偶然的文化衝擊 


如果工作累了 系列 (笑)