2016-08-02 21:36:05Sai ~

腦細

上個星期日同親愛的女神去左書展

亦係我人生第一次去書展

去嘅主要原因係我想見腦細 (嘴角上揚) 

開始留意嚟個人應該係年半前嘅事

就係鍾意佢嘅 「病態反叛(自稱) 」 (笑)

其實年宵嘅時候都有去樹底搵過佢 



但當時因為懶得托埋D書去 (太重.....)

所以就親今次嘅大好機會  

的起心肝 抽晒D書去搵佢簽名



入到會場兩分鐘已經想離開  

因為有人群厭惡症  (不是恐懼  純粹厭惡)

為見腦細一面  我很努力地忍耐與堅持  (笑)

最後成功索取簽名與合照 (笑開花)




搵完腦細

就要做第二個任務  搵韓文書

因為好快就要飛嘞  

要為我嘅泡菜假期  進行密集式惡補韓文 (笑)

為入讀成均館打定底  I DON'T WANNA BE 文盲 (拭淚)

喺逼滿人嘅會埸見到有趣嘅野 






重見到靚靚人妻  蔣雅文  (無限心心眼)



最後  我挑戰自己手指嘅極限 

秤住十一本書行左三個鐘

然後不支倒地......

真係唔認老都唔得

唯有搭巴士番歸囉



(音樂起  夕陽無限好~~~~~~~~WOW~~~~~ 卻是近黃昏)