2012-08-10 21:58:00Sai ~

Promble ?!

Omg

屈指一算 成四個月冇理會 PC


Very Sad

可能係因為我的生命變得不再精彩 (笑)

(  從來也沒有精彩過

所以諗唔到有咩值得特別記低.....

話咁快就放假放左成三個月

最後一個學生生涯嘅暑假

Sad  again

就嚟投入工作 Lu

希望班仔聽教聽話啦

--------------------------------------

七月發生嘅唯一一件大事件

就係伙拍親愛的伊恩遠赴我鄉投靠何氏低智友人 (笑)

玩左三日兩夜

YO ! MAN

為怕日益猖狂的國內文雀盯上我倆的盤川

我們勇敢地把一答又一答已兌換的鈔票放進帆船鞋裡

邁步向前走

平安到步後 就 dum 低行李 爭分奪秒去玩樂

年輕真好

因為信錯了該死的旅遊書 令我們仨落答了

僅餘的極限運動  

驚心動魄的高速滑道   及   鬼食泥滑草

( 只有伊恩成功食泥 )

坦白講 最令我滿意的只有

引人注目登山車 及 在大雄寶殿看到唐伯虎

 

行落山熱到中暑嘅同時望住逆流而上嘅赤膊大叔

令我更進一步想變成男人   隨心所慾地裸露  儘情揮霍汗水

無奈現實不變的女兒身  只能繼續忍無情夏天帶來的油頭粉面

Bra 、褲儘濕至緊啜全身嘅嘔心局面

基本上短短三日嘅行程 

每次行出街唔夠三分鐘就自動演變成此等悲劇

實在令人崩潰

每日都堅持拖住臭氣沖天的身驅到處遊玩

第一日玩完極限運動

走左去上下九食南信

雙皮奶正野  食完有幸福嘅感覺 (笑)



 再行左三萬里路

先搵到嚟到食晚飯

 


食完頭盤已經飽左......

晚飯嘅亮點係有人求婚  令全程起哄  ( 絕對不包括我 )

因為我只著力與伊恩及何氏低智友人爭拗

碟上的不知明配配菜到底係唔係冬菇

食完主菜喺飽到作嘔嘅狀態

堅持食埋個望落十足  煉奶東坡肉  嘅 Floating Island



埋單走人

行過長堤  何氏低智友人被地面一堆多得像垃圾的 Rollar 迷得神魂顛倒

伊恩與我立刻化身太監參扶何太后出巡

在太后獨自溜走的同時



伊恩與我在一旁默默餵蚊及被放租人阿兵哥搭訕

太后異常盡興後擺架回宮   (劇終)

番到屋企終於有期待已久的 shower time   笑開花

何氏低智友人的家人親切得凌晨一時依然端出湯水款待我倆

生怕我們餓壞

Very Nice

--------------------------------------------

Day 2

出發到長隆嗌爆喉嚨

當何氏低智友人與我每玩完一樣機動遊戲樣貌變成

                ↓                            ↓                              

 

伊恩的表情卻是這樣的

              ↓

 

更偷偷地獨自嘆氣

令人費解

 事實上我玩  U 型 嘅時候 係笑到口水都流埋出嚟

 處於人類顛峰狀態   快拍當然係史無前例地高質素

            

                         Like this  

 


Awsome !!!!!!!  

最開心喺玩水嗰陣

我哋出動私伙戰衣

變身粉紅、粉紫同 奶黃 戰士

成為全埸焦點

引來艷羨目光強烈投射  


第一次玩 洗衣機

嗌到完全啞左  當工作人員用鬼食泥嘅語氣話再嚟一次嘅時候

本能係大叫   唔好呀!!!!!!

但玩完又走去排隊再玩多次  (笑)

基本上所有嘢都玩晒 

最令人印象深刻的  我確信係全園勁爆嘅 disco music

不斷喺你排隊嘅時候洗腦

Hyper 完後又全身發臭地祭五臟廟

結果又落答

 

食左個完全垃圾嘅 buffet

難食  Sad

--------------------------------------------------------

Day 3

冇作為

 

記憶中去左太平館同周恩來食飯

重有該死地猜中雪糕的伴碟是山楂餅

總的來說是美味的 值得推介

------------------------------------------------------

最後番番嚟兌錢

發現三日嘅使費係一千蚊人仔

全懶何氏低智提供住宿贊助  救濟我等窮鬼  

P.S  國內闖蕩令我變到極度神經質

       只要有人撞我袋


       我就會自動跳掣變成咁

 重有嘅係

嚟張係去長隆影嘅唯一一張相



雖然完全唔明概念及意義係乜 (笑)

但仍然很感謝伊恩為我們揸機

何氏低智友人 2012-10-09 19:47:54

依家先睇到你篇野...睇得好開心..笑開花...(句號)