2006-07-11 07:46:52toro

了解~

琴日我以為友情係好脆弱ge野~但係至少今日我知道身邊ge友情一d都唔脆弱~咁就已經ok啦~
多謝你地~今日出錢出力陪左我咁耐~~氹我開心~而家都ok返d啦~
我呢世人都無咩好運行~但我諗我識到你地~係我今世最好運ge事~

其實今日真係好谷底~原諒我無論你地點問我都只會答無野~
因為我真係唔識點去講~我自己到底做咩~有咩事~我只可以講~我已經好努力咁想自己開心~想自己笑~但係今日真係做唔到~
原本係一對ge野~而家都係得返一個啦~唔係你ge就唔係你~一堆小問題慢慢就變左一個大問題~

唔夠精神會亂諗野~可以我而家ge問題都係我自找煩惱啦~或者如果可以好好咁訓返日我就會無事~希望真係可以啦~

曾經我同一個人講過~當我幾傷心都好~我都撐得住~因為傷心我自己識得醫~
佢同我講返"你就好似一個醫生~當人地有心病ge時候~你會將佢醫好~好可惜~你同一般ge醫生一樣~能醫不自醫~從來都唔會正視自己ge問題~如果你用關心人ge心~去關心下自己~你一定藥到病除"
每次聽到佢咁講我都會答佢~"哈哈~我諗如果我係一個醫生我第一個就醫死自己~咁世界就會和平勒~"


心情差d姐~無咩大不了~就算天跌落黎日子都係咁過~過一排咁又係一條好漢~
我唯一ge要求就係~呢段時間入面~唔好再問我係唔係唔開心?唔好問我發生咩事?唔好擔心我~都唔好問我點解~
因為...係~我真係好唔開心~就算我講左我做咩事~我都唔會開心返~不過呢d唔開心係唔會死人~所以咩值得擔心~就係咁簡單~

有d人好聰明只要一句說話~一個眼神或者一個動作~就可以知道人地想點~佢應該比個咩反應~
但係有d人~無論同佢講多萬次~係唔明ge始終都係唔明~

"但你不會了解 我守著人間每一夜
你不需要安慰 不需要理會傷了誰
要我閃過這一切比登天還難了點
就頑固地等著 最好還有輪迴"