2006-07-10 11:24:38toro

脆弱

真係低處未算低~今次心情真係落到谷底~
有時知得太多真係唔係好事~唔知又唔係等於無事~
唉~人就係咁嫁勒~

桃花依舊~面目全非
就算一個人停係到~個地球都係會轉~一分一秒一刻都唔會等你~

我知人會變~不過無諗過會變成咁~
幾年前係好朋友~好兄弟~無諗過幾年後~連朋友都做唔到~
就係因為一d小誤會~小問題~就攪成咁~
友情原來係可以咁脆弱~我一直都認為友情同愛情唯一ge分別~係愛情唔會一生一世~而友情會~但係原來唔係咁嫁~

頭先我問左一個好白痴ge問題~
"你同佢真係做唔返朋友?"
"嗯~我都無辦法"
"咁你同佢而家成日見~係點?"
"咪同事lor~唔係可以點"
"我地可以一齊食餐飯麻?"
"可以~你約點會唔可以"
"咁你可唔可以幫我約佢出黎?"
"唔好啦~你約啦~我同佢都一定出黎"
老實講我聽到咁我真係有d失望~點解要咁喎~我唔係要佢地為我而出黎~我只想佢地可以開開心心食餐飯~
我真係覺得我問得好白痴~要佢地一齊出黎有幾難姐~佢地一齊做野嫁麻~

我真係唔知我可以做d咩佢地先會無事~如果佢地嬲果個係我就好~至少我知我應該點做~


有野變左~但係有d野無變~係咁多年都無變~我係佢地面前我係唔需要有秘密~任何野我都可以丞認~但係唯一有一樣野~我係唔可以丞認~呢樣都係唯一ge秘密~我唔知點解咁多年我都唔敢認~
頭先佢都有問我~同以往一樣~我都係無講真心話~唔知點解我就係講唔出口~

真心說話講唔出口~就要講大話~我諗我真係一個大話精~