2010-01-10 18:05:29Helena

MPA 11週年音樂會

 

 

 

由中學時代開始

我加入了學校的管樂團...

其實我很開心我能夠有機會join這一個團體

大家都喜歡音樂熱愛音樂

還記得以前剛加入的時候

有分初band和正band

通常加入第二年先會出去接受各樣的表演

那一年我很努力地練習

中午放學不回家吃飯

下午放學練到學校關門

甚至星期六日都用來練管

那時候並沒有覺得辛苦

只係一心想練好自己的技術

而且神奇地成績還算ok

所以爸媽都沒有反對我下功夫在管樂團

 

每年的校園繽紛show

百萬行

聖誕party

暑假出外的交流

都係我們每年例行的活動

 

其後

有幸參與我阿sir出面的band

就係mpa

 

當然技術就更要進步

花的時間更多

還加速我對音樂的熱誠

記得那一次係

自初三我加入了第二個音樂團體

(其實指揮都係一樣, 很多都係cdsj人, 只係多了其他一些學校的參與)

第一次就係到korea參加濟洲管樂節

 


 

MPA

 

 

可以話曾經係我的第二個家

常常窩在BAND房

吹水

練野

 

原來唔經唔覺

我係管樂團已經11年了

 

雖然我唔係第一代的元老

昨日的週年音樂會

見返好多以前的大師姐大師兄

好耐無見的阿SIR

有一些仲帶住自己的下一代來聽音樂呢

 

感覺好奇怪又好溫馨

所指的奇怪.......原來時間過得咁快

大家都畢業, 都出社會, 都成家立室

 

咁多年的變化

看著樂團的起落興衰, 人事變遷

但願樂團都可以見證著我的經歷

 

 

聽說今年暑假會去上海參加音樂節

我好期待再一次大伙兒出trip

重點係我好想去上海, 好想去旅行!!!!!!!

 

 

p.s 陪左我4年的clarinet仔, 我都沒有替佢拍過照, 就這一次補返數先~ 

 

 

 

下一篇:回想