2006-09-17 15:08:25龜龜

亂七八糟

琴晚番工距仲繫無同我講野

算啦

學朋友話宰時間可以改變一切咖

好唔開心

距阿海比人放大假啊



老公同我講話討厭我哦

琴日我番工各時候同距吵架

好亂好煩啊

我唔知道點做先繫對咖呢

好想退學

呢個地方有好多唔開的事情髮生哦

如果可以比我選擇我希望可以失去記憶啊

可能一切事都繫因我的齣現

死可以幫我解決問題嘛

我需要好多好多時間黎脩補我的傷口

琴晚同阿頭講話要辭職距話唔得

再繫感做落去我會死咖

好辛苦

距話想一個人過生日

點解

我髮覺的糧用得好快哦

好希望一切會到從前

琴晚見到笑口組各個流汗繫長提426玩

開心可以同流汗一齊玩同唱K





上一篇:一日

下一篇:過得好快啊!!!