2004-06-02 19:28:39Gi事八卦

惆悵的時候。

今日可以是矛盾同抵死的一天,
因為…今天正式考完校內試,可以正式把考試正式拋到九宵雲外,暫且跟數位好友到蘭桂芳吃野、飲野、玩野…
可惜,我哥真麻煩煞有介事要我趕去跟他們吃飯…唉…真弊加火!早又唔講遲又不說…害我…要硬推掉試後節目,心有不甘。U_U…其實我真係好想去架,係我同Sandy、Judith講左話唔去時,我真係好內疚同唔開心,因為我都好想去狂歡一天架。唉…
又害CAr Car 、Edith白白早預備出來,真抱歉。Sorry~
跟住…Kman又打黎指摘我辦好又不去……又乜又勝,攪到我心情急跌,簡直哭了出來…好無奈!
屋企人好麻煩,成日唔到最後一刻都唔決定所有野。好討厭啊!!!


經過今次事件,我同自己講所有關於學校的應酬都不去,免得…又有同類事件。我不想再難受。


仲有啊!Kman下次你想去蘭桂芳食野,唔該自己去搵人!我不想難做…