2005-01-21 11:43:54加菲

*±+15`1__題"''一如以往

今日十點幾先起身,搞掂就出門口,屋企冇早餐食-.-
落到去巴士站十一點一,離遠見到一個人
憑佢GE衣著我覺得係一個老年婦人
點知行到過去,係2B果個GLORIA….失覺晒!!
跟住搭車番學校喇….
番到去,好多人,仲見到E同JESSICA係到玩TIM
跟住換衫,有人遲到!!
差唔多十二點先開始練,FOIL都練到十二點….
我覺得教練教得唔係咁開心
係因為班細GE唔聽話同我地呢班大GE廢=.=….
唉,我地都已經盡左我地GE能力….
我真係進攻唔夠深入.距離,防守唔夠快手
劍擊場上的廢拉….
練到一點半炸,就換衫,同佢落左去食野
去左美心到食,我有D比人呃錢GE感覺!!
跟住去左大大步,波鞋呀波鞋T.T!!
之後去左對面個觀塘商場到行,買左本XO “SCARDREW”
我唔想買XO嫁
但只得HELLOKITTY,PUIM PUIM PRIN,SS,TWINS STAR
而XO已經係最CUTE果本….最衰係冇加菲囉!!
是但啦….都買左!!跟住去到MC DONALD到坐
坐到五點倒就番屋企喇
番到去佢地竟然打緊麻雀….我又加入佢地GE戰局
玩到七點幾就冇玩啦,跟住食飯
食完我就做左三題功課,原來我冇拎HISTORY NOTES番泥
咁就做唔到功課,“唯有”唔做LU….
之後玩左陣電腦,睇下電視,十一點半就去沖涼
出到泥就打日記!!

~ 十四歲是反叛的年齡嗎?