2005-01-21 11:43:54加菲

*±+14`1__題"''最後一日喇

今日考IS同中史,兩科都係琴晚睇過下炸
IS,死晒
中史,我識都嫁,但唔夠時間呀,SO SH**!!
放十點五就同羊揚番屋企,番到去睇下電視
十二點倒落去食野,食完上泥又睇電視
跟住仲訓左陣,訓到五點,就同我三家姐落去剪頭髮
落到去HAIR SALON,等左一陣
RAYMOND大叔認得我播,仲嗌我TIM….
跟住我就係到等我家姐剪頭髮啦,果間野D人好型同YOUNG呀….
等左成粒鐘先剪完呀!!
RAYMOND大叔-幾時嗌MAMA落泥剪頭髮呀??
我-你淨係做我屋企生意都夠啦….
RAYMOND大叔-HAHA….嗌MAMA得閒落泥啦
我-哦哦….
跟住就係新都到行,去左好多鋪頭呀
去左GIGASPORT,”姐仔”,I T,果間賣鞋GE野,千色,LEVIN’S STORE….
好想買對NIKE(雙色)或ADDIDAS(睇中左喇!!)….
但要新年先有錢….=.=
跟住配埋鎖匙就番屋企啦,見到羅雪盈喎!!
佢又真係幾靚GE,但又真係幾洩GE….
番到屋企就食飯,THEN睇下電視
夏松蔭同小善好好睇呀,好憎王喜呢個角色….
跟住無聊到係到畫公仔!!
十一點幾就去沖涼,沖完出泥玩電腦,但冇得上網….
開電腦都係為左ONLINE姐,咁上唔到網部電腦有咩作用呀….
好掛住ICQ GE FD呀T.T
隻眼敷冰呀,f-u-c-k!!
凍到睇唔到野咁濟..!!
三點幾先訓呀,聽日要練劍,好凍呢!!