2005-01-30 00:25:59尚未設定

一月廿九日....by 煩仔家姐

你點呀?!
溫書辛苦嗎??
我知道你溫得好悶ga la~~
咁咪上黎同你打打氣law~~~^^
努力呀~

.........................................................................

哈哈...話都冇咁快就2個星期lu~
係law~真係好多謝你e 幾日咁support我~
如果唔係我都唔知點算好~~~~
e加d art搞好曬lu~~~
不過遲d又要努力溫書仔lu~~

唉~~~我生日個日要補習呀~~~唔制.....><

.........................................................................

miss俾我個評語係:可見其努力成果.....進步很多
要繼續努力!
睇到都幾開心~

我maths考第3.....唉~~~
輸左俾個衰人.....e....唔制呀~~~~
好唔開心...