2005-01-27 09:25:58尚未設定

27/1/2005 BY 粉CO

=========================================================================
喂喂~~~

未睇之前都不知幾驚......有幾無奈呢~~~

我而家空緊堂.....
=========================================================================
讀大學?
我都想呀.......
除左有多d時間外,如果唔讀埋個大學我點教到書呢~~~
所以....為左你..(哈哈)同埋我自己ge私利...我一定會讀到gar~~~

mock呢....就要到23/2先完....
而且14/2仲要睇醫生.....
我睇下過埋果日有無時間啦.....最好有啦~~~

掛住我~?? 好開心呀~
講唔出唔緊要....你寫得出就得啦~
不過....如果你可以親口講一次就好啦~~~
(p.s. 其實呢...我都好掛住你gar....)

剪頭髮.....考埋呢幾日先啦.....
希望唔剪住唔會影響到啦......

BEFORE/AFTER呢....我準備下啦.....應該無問題.....

打多左D野LU.....
RECESS啦.....我要食野WOR......返到屋企再話你知今日GE野啦.....^^

>3<