2005-01-26 21:25:58尚未設定

一月二十六日......by希希

sorry呀~~今日好忙呀~~~>.<
你溫書溫成點呀?!
努力d la~~~~~我知道你得ga ma~~~哈哈

講真呀~~~我都幾想你讀到大學ga~~~(唔係俾壓力你)
因為讀大學一定比做野有多d時間陪我呀ma~~~
哈哈~~~~~自私的我.....
所以你要努力d呀~~~^^

anyway,做野還做野....要小心身體呀~

.........................................................................

我d art就黎做曬lu~~~~哈哈哈~~~
好開心.....

係呢~~~你mock 考到幾時呀???
2月14日我冇人陪呀~~~~><
我呀妹去左camp
我估計呀爸呀媽都會出街.....
而我就要補習.....唉.....e個咪就係叫冇天理law~~~~><
施sir自己冇人陪又要搵我地去陪佢~~~~唉......

.........................................................................

其實我真係好掛住你ga~~~
但係唔知點解次次同你講電話都講唔出口......

.........................................................................

係wor~你話computer考得唔好.....
不如去cut hair 轉轉運la~~~我自己覺得e個方法唔錯...
唔好再剪而家e個wor~~
因為hair style 唔襯你.....
我覺得你留"陰"個d會靚d~~~
最好有得睇下前後分別啦!哈哈哈

.........................................................................

唉...唔講lu....我要做埋d art 先la~~~
你乖乖地努力溫書la~~~
錫曬你....>3<