2005-01-10 23:42:08尚未設定

2005

2005 年既第一日, 我對呢一年會有咩期望呢講起教畫,都唔知仲有冇機會loo. 仲記得初初知我會將design玩具做一份job, 身邊既人都話我好適合…. 我就覺得唔係啦… 到底我最想既都係突然有一筆, 夠比屋企人, 又容許我讀埋degree, 最好一邊返part time , 一邊返學就最理想啦 !!!

2 / 5/ 04 ( 日)
今日同fanny, 渠, 冰冰約好左我地既練習, 為左 21 / 1 既 show , 似乎時間都好迫切. 假期大家都懶啦. 係時候開開心心咁完成我地last 既一個為義工去做既show.約左1點半. 結果都係兩點半先齊人, 佢地上哂我屋企. 仲因為我隻狗攪到好心散. 見到佢地一人一樣樂器. 我就似乎冇咩野做tim. 本來打鼓, 又因為冇地方練所以我就得番把口用黎唱ja .

黎緊一個星期會練3日. 都會好充實. 希望last show 會順順利利啦

7. 1. 05 ( fri )
呢個星期畫到失望…. 唔知應該點做好. 結構簡單既PROJECT…就係唸點整靚D, 我都冇咩頭緒 , 都唔係想像中咁既… ,一算啦, 畫到收工都冇咩心機啦
又係難得返屋企食飯既日子loo . 今日fanny 既生日, 冇咩同佢特別慶祝, 一來聽日會去食buffet , 同埋佢都係同bear 過平淡既生日既…..