2004-12-04 09:42:08尚未設定

畢業啦

星期二 30 . 12. 04

好期待今日ar , 係我地既畢業典禮. 一早9點幾係粉嶺同cathy小白搭返學校 , 返左學校映相wor . 等埋 TIM, REGIN,細MAN. 佢地既課室都唔錯AR. 見佢地返學都似乎幾開心WOR, 仲話暑假可能去英國TIM. 一班人係學校映相.竟然見到workshop有好多人ar , 不過都係同鍾叔勁映, 冇理到其他人wor,仲見到廢ken tim, 攪到12點幾就搭車出去啦. 因為cancer 既任務未完成, 我同佢就出左尖東站, 第一次享用到佢既方便. 係火車站見到大man wor, 當然一齊去買野, 之後行去咩都會搵佢地食lunch 再去紅館...wa. 都真係幾遠ar. 唔得啦. 都係尖東食埋先, 就同佢地去左公和食少少野先. 估唔到唔駛返工都係要經過公司... 去到紅館差唔多開始啦.
入到去 , 冇得同cathy坐... 會悶死我wor. 等我個班既人入黎, 原來坐係後唔係好多. 一陣可以搵佢地. 個感覺幾特別ar, 好少可以係度坐到咁前仲可以上台tim. 好乖咁坐左一陣, 好快就叫到我地啦. 上到台聽到佢地叫我.都唔知揮唔揮手好tim.都係上去行一行ja, 冇理由仲坐係個度ka. 去搵番自己班既fd 先, 個個都好癲好開心WOR, 都唔係想像中咁悶AR. 時間過得都快AR, 差唔多5點LOO. 走左出去映相,都真係人山人海WO. 映左好多相好開心AR, 成班都好HIGH 咁. 映到6點幾, 鄧生同蔡蔡都會同我地DINNER WO.佢平時都成日講左唔出現既... 

叫左我地去大圍食, 點知都唔係近火車站既. 要行好耐... 差唔多半個鐘啦. 個個都著得好斯文咁,已經肯去食打冷野. 仲要我地行咁遠TIM.. 真係有D過份WOR.仲要我地坐低等佢地TIM.不過間野又真係唔錯WOR, 佢地仲拎左紅酒比我地飲TIM. 食左好多野,好飽AR.仲可以比埋 MANDY LUNCH TIM. 食完都係9點拎JA. 仲有CALVIN 車TIM. 今日好乖AR 10點幾就返到屋企. 好開心既一日. 不過唸起聽日又要返工LOO...