2006-07-18 00:28:59心湖居

又是精彩的一天

今早本來約了William媽,帶她去見一位有名的中醫師。我換好衫等着出門,忽然電話來,她說由於時間未安排好,不用我陪了,我極之失望,呆看着電腦……

不久,William打俾我,想約我外出,但要先陪James去機場,他先回紐約。
我口快快話送佢地去機場,之後飛車去了太子。

James行李只得一個箱,Oh!好蕭灑!送完佢後,James媽、豆腐阿姨、William和我回東涌。在東涌泊低架車,一行四人坐車去寶蓮寺,車上我和William好好傾,沿途風景好靚又驚險!

落車後,豆腐阿姨話我和William兩人自由活動不用陪她們。我倆漫步上大佛,好大風好大霧但風景好正!到大佛腳,看着宏遠的風景,雲霧由山谷下一湧而上,有如萬馬奔騰。大食西北風,人也站不住腳,肚仔餓了,下山到昂平集古村找食物,可惜!無野食!在快要餓死之際,豆腐阿姨出現,話夠鐘下山。

下!我餓死了!食D嘢得嗎?無得食,扁晒咀上車!車上William不斷叫我唔好唸食物,又話我似細路女,你試下餓足8個鐘,唔喊才怪!

落車前豆腐阿姨又開通地說,她倆自己坐車,我地二人自己去wet,哈!多民主的老人家。

我和William決定去食日本菜和行街街!由東涌開車回家泊車,再漫步出太子。
很愉快的一晚,有講有笑,估不到第三天見面竟會咁熟。他向我分享了他的愛情經歷,純情到不得了,26歲才初戀,現在才拍過第3個,好乖仔啊!

行行下落起雨來,他都有紳士風度幫我揸傘,但太高唔習慣!

行到夜,我要送佢回家,他唔識路也。好彩他隨後也有call me問候下!
我今日真係好開心呀!!!!!!