2020-06-14 11:54:21是我是我

送貨真的需要天份

2020/6/13星期六

今天學長給我58件

現在每天都很幸福有愛的早餐可以吃

所以我就可以晚一點出門

無論我幾點排好單子

永遠就是10點才會出發

哈哈哈哈哈哈

送到中午本來要自己吃飯

但是想說問一下好了

所以愛跟的學長在靠腰(餓)

也要一起吃

所以我打電話去叫

吃完繼續送貨

送到下午3點半

又去幫忙送3件貨

還有送宅配單

差不多5點左右回公司

很厲害的是

學長竟然也在6點前回公司

我實在太欣賞你了

有個小插曲是

中午的時候其他線的司機打給我

請我幫忙做晚班

但是我忘記今天要跟學長吃飯

所以就答應了

突然想到馬上回電說不行

晚上弄完單子後

學長叫我去他家

裡面好多人我好緊張

快快上樓

學長說要去洗澡~

等阿等~洗好了

一起出發吃陶板屋囉

嘿嘿

客滿......

人好多

還好有先訂位

開心的吃完晚餐就回家啦

此時眼睛已經快打不開的我

回到家洗完澡就睡拉

xatoki7022 2024-04-09 17:20:40

Yes i am totally agreed with this article and i just want say that this article is very nice and very informative article.I will make sure to be reading your blog more. You made a good point but I can't help but wonder, what about the other side? !!!!!!THANKS!!!!!! http://www.vevioz.com/read-blog/118693 Motivschmuck online

xatoki7022 2024-04-09 01:19:34

I am impressed. I don't think Ive met anyone who knows as much about this subject as you do. You are truly well informed and very intelligent. You wrote something that people could understand and made the subject intriguing for everyone. Really, great blog you have got here. http://www.mygeekshelp.com/get-buzz-cut-filter/ buzzcut filter

xatoki7022 2024-04-03 19:31:55

Very efficiently written information. It will be beneficial to anybody who utilizes it, including me. Keep up the good work. For sure i will check out more posts. This site seems to get a good amount of visitors. http://www.predicthq.com/major-events/cities/br/sao-paulo Major events in São Paulo