2005-12-03 00:10:05﹏檸

today

我o岩o岩返列屋企咋..就打日記喇..驚一陣又懶上黎打牙..=-="

Today...去左MK同我牙媽fd 一齊食飯...都ok悶..

之後我就開始聽下佢地講咩喇....越聽越好笑...係度講埋哂d有含意既咸濕笑話
真係...佢地知我聽得明佢地講咩架..都繼續講..仲要勁大聲..係間room出面都聽到佢地講咩....

好彩我牙媽班fd唔樣姐,,如果唔係..就唔使食飯,,

then聽聽下佢地講傾計..佢地講開喊個d野,,唔知點解..個一刻真係好想喊出黎*但係又唔知為咩喊,,更加唔會係咁大棚人面前喊.....(無奈牙.. = =")

今日係學校都冇咩野發生...doredom牙,,

係咁先,,洗白白/.