2007-03-23 23:51:43   蝴蝶牛油!

3月23








好傷心.............




為什麼要話我講大話.................


我講大話對我有什麼好..........





為什麼總是要話我.........

我一早已經知道什麼事也不能阻止你離開我....

我只想好好打理自己的身體.....

不想再為其他人添麻煩.....




我好憎我自己

我真係好憎我自己

永遠都要令廖不開心

今日又搞到佢不開心


明明很愛廖

但初時又要扮到唔著緊

明明知道他愛我

但又要成日呷醋

明明唔想他離開自己

但偏偏要同全世界講我已經冇感覺



我根本唔想係咁樣

我淨係想簡簡單單有一個自己既家



但我知道自己已經冇可能同廖一齊編織什麼

我要知道我已經冇可能冇可能冇可能





我淨係想自己冇事

廖可以開開心心咁生活

做到自己想做的精算師

同一個他很愛的女孩結婚生bb

我淨係想咁樣








電腦已被洗機...

貼紙相也在我那裡...

今天廖閉著眼不想見我...

我在他心中應該會矇矓起來.....



這裡已被遺忘

再遲些

希望我也會被遺忘...





在這裡 靜靜的許願

我希望傷心的永遠只是我

我願意做祝福人的那個..