2006-03-07 22:37:21* editH`. ﹏×"❤

到此為止




一D事我好嬲*




想知我介左咩,有咩含意.. 自己問唔該!
估估下咁算咩呀你地?









我同你講丫, 一個月喇*


一個月前既今日.. 係失望,

估唔到一個月後, 會變成憤怒, 我唔明呢個係咩轉變~



總之我而家好不滿LO*













我諗我忍夠喇, 到此為止吧。















順便講埋, XANGA 我轉左.. 我想比既人我自然會比*
唔駛問我。

亦唔該我比得既人, 識做D.. 唔好傳開去,唔好SUB 我~


多謝合作*




MSN 遲D都轉~








此PCHOME 亦唔會再用*
我轉晒D野理由只得一個, 我已放棄你。


我以為你變左,原來你唔係,

你永遠唔會明白我做一切只為你好*



只會繼續做D傷害我既事。










在餘下日子裡,我要快快樂樂*
不再為某些人做任何事。=]




我要 快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂快樂! >V<" XD"






最後1篇東東了=) 好感動TIM *3*

THAT’S ALL* =]