2006-03-06 21:50:38* editH`. ﹏×"❤

別擔心*






今早* 見到ELLA, 無奈..

之後, 見到MAY.. 更無奈..


2條友同我講道理..* 得GA 喇.. 我明GA 喇,
你們過分擔心 -VVVVVVVVVV-"





再之後..........

IH* 好野好野.. 尹SIR 冇返, 明天佢都唔返 XP"
唐SIR 代課,好嘈*



ELLA 冇腦GA,, 玩我把CUTTER* 想篤穿手指牙?好利GA =3="

ENG*2 極無聊的說。 CUTCUTCUT*




RECESS* 去TOILET 沖水, 隻手唔知做咩.. 突然好痛,流血*
CHIN* 短講好悶, 冇上次咁爆笑LO..

作文* 作左 [忘情傘].. 本來成篇都係歌詞,



不過費是比老師知,要重作* 咁唯有的起心肛自己作 -3-"
我覺得自己作得很好很好很好=]



LUNCH* ELLA 幫我車野.. 成個家政室得我地3條友仔~
顛左=] XD"


之後極悶~




RK*2 MZ CHOW 冇番* 不過依然係悶..又CUTCUTCUT*
比個代課見到我隻手LO..


代課人曰[你隻手冇野呀MA?]

我曰[冇呀..介親之MA*]..




佢就真係望左我一陣就走左X))’
PTH* 睇電視好悶好悶好悶=]


放學去4C 背書, 謝JOHNJOHN*

之後同ELLA,學宜去桃園..






KAIKAI 地..













介手唔會死GA 知嘛?


我介我痛姐,影響唔到你地GA.. X]’
SO 希望你地唔好擔心喇=]



THZ EVERYBODY & YOU*