2006-02-27 19:52:17* editH`. ﹏×"❤

[=喪*



今日係我超級喪既一日..
咩都笑一餐* 不過真係超好笑 XD"



CHIS* 小測有75 分 *3*
IH*2 我總係覺得..尹SIR 有少少針對成分 -3-"



RECESS* 吹笛吹笛吹笛 =]

CHIN* MZ WONG 上左黎!!>V<" 好掛住佢 *V*



忍龜同JOHN 唱國歌XP" 正!! =P"





MATHZ* 冇帶書.. 樣樣衰衰又一堂~..
LUNCH* 吹笛ALSO* 唔知邊個整壞度門,, 超好笑XD"

我地2C 唔駛出去了.. XP"






屎忽鬼好搞笑.. 好好笑 *3* 笑得死我 XD"

ENG*2 做咩要我擦黑板.. 我鼻敏感發作就麻煩喇=(



許SIR 真係CHEAP 到咁, DIU* =]





唔記得左因為咩.. 笑足2堂=] XD"
學宜妹, 咩叫 焦悴 呀?! XP"

之後蚊耳環..痛撚死 3/





究竟有冇流血呀..


MUSIC* 差唔多全班都扣晒分 =3=" 冇人肯吹..




孫B好變態呀.. 成個咸濕佬咁.. -0-"

唔好同我講鬼片.. 除非你想我死 =VVVVVVVVVV="









點解仲唔調位GA.. 3/ 我忍夠你喇! 黃學宜!

放學上去SET TABLE.. =-="


















過去當做看戲, 世界.. 當沒有你*