2006-02-25 16:15:43* editH`. ﹏×"❤

補習* 最後 \3/


今日係最後1日補習日* 唔捨得TIM.. =/="



一早返左學校, 廢事又遲到.. 睇童軍* 唔肯入去補習..XP"

之後阿SIR 講左D野我地聽啦* 勁無奈..



許SIR 好CHEAP* 冇人可以再比佢CHEAP =]







中途放BREAK 唔肯入番去.. 差D我就走左

之後去TOILET HEA* 傾下電話咁啦,,
去左10 分鐘 -3-"



入返去見到許SIR LO.. 嚇撚死我 -0-"

許SIR 曰 [遲到星期一去遲到留堂班]*

我曰 [下?遲到?去廁所WO! ] =VVVVVVVVVV="





之後佢就冇聲出喇 XD"

冇幾耐佢走撚左 =]=]=]



12:05 放左* 之後阿SIR 話同我地影相~..

就影呀影..影左喇 XP"



影到又肥又黑.. 這是什麼相機?!!







之後就走*    











其實關係未算差?

- 想要告訴你, 一起到永遠* 不要忘記 這刻













你把最愛你既人傷害, 造成那個人永遠的傷疤*

現在, 你滿意了吧?