2011-01-13 17:10:50幸福小惡女

6/10我在日本青森第三天



一早先喺安比高原的牧場survey,發現呢度有得打我大學時期打的木球呀!好高興喺第二個地方見到比公眾玩~~呢個牧場,喺冬天時係一個滑雪的熱點,佢有好多條滑雪道,而家無雪,就生晒草,綠油油,幾咁清新怡人呀!


呢度仲有好多小動物,剛出世的豬BB,羊咩,綿羊,馬,兔,牛仔,駝鳥...當然唔少得黑白雙併的牛!親親大自然哦!


睇完呢個地方即刻坐兩個小時車去青森。


SantaApple蘋果園:第一次見到蘋果樹,而且係好多好多好價錢的日本蘋果樹,而家係收成期,所以啲蘋果又大又紅又靚,呢度連最貴的「世界一」都有,要貴10000yen一個架!之後仲去埋蘋果汁同果Jam的加工場,個老闆仲好好人,一人送我地一小瓶蘋果蜜、提子蜜同埋甘荀蜜比我地,呢啲蜜喺香港我都未見過,佢可以直接塗麵包食架!禮尚往來,我地都送佢TVBuddy電話繩!haha


之後我地去咗津輕的一個服務站,睇景+食飯!我真係不得了,因為無帶錢落車,要問導演借,比佢知道我的惡行...買唔停手!哈哈!但我買時成日都掛住我阿媽同家姐,呢樣佢啱食,呢樣佢又可能會想食...絕大部分都係佢地,我似出錢做運輸同帶水貨多啲!最後仲買左一小箱九個的富士蘋果,雖然未係最大個,但好平!600yen咋!


食埋飯,我地又再起行去青荷溫泉。


青荷溫泉:係一間無電,用油燈照明的溫泉旅館,房間無電制,要出去浸溫泉,就要用手動的電筒啦!不過啲溫泉好有傳統日本feel,有一個仲係對住瀑布,我試過一次之後已經愛上左露天溫泉啦!呢度過多一個星期就會周圍都係紅葉,知到時會係點呢?期待!


十和田湖:係一個坐電動船賞紅葉的熱點,環境好靚,如果自己嚟,可以租用鴨仔或者恐龍造形的小船,同愛人出海賞紅葉,好浪漫耶!而附近仲有一間神社同埋一條開運小道比人祈福!原來而家喺日本好流行power shot呢樣野,咩嚟?其實就係廟、神社之類,因為無年青人去,所以改個勁啲的名,咁就吸引到好多人後生仔女去攞power啦!日本人真係有計!


是夜,我地去左奧入瀨溪流附近一間好大的酒店,呢間酒店將會為我地拍攝提供蘋果餐,而今晚我又再去浸溫泉了!明日要一早喺酒店附近survey,所以要早啲休息,希望有覺好瞓,尋晚比翻譯Teresa的強勁的鼻鼾聲,搞到我瞓唔到...可憐...(今日金滿先生話我邊程車都瞓,梗係我俾Teresa的鼻鼾搞到無覺好瞓,所以要喺巴士瞓返夠本!我點好意思話係,但老實講,係!)


早抖啦!



P.S.>>>>


而家開始,我個行李已經有一半係手信啦!大鑊!