2010-09-29 15:22:23幸福小惡女

21/8正式拍攝第八天


今日全日都在諸葛八卦村裡拍攝。


由於住的地方同食早餐的地方有點距離,所以今日係我第一次放棄食早餐,好在由香港帶過去的小食仲有存貨。


諸葛大姐繼續陪住我地拍攝,大公堂,古民居等等。


古民居入面,有一位孔明第四十八代傳人,同呢位老伯伯買咗好多佢親手寫的字,都係呢個村入面,其中一樣特別的紀念品。


下午lunch,拍攝一餐八卦菜﹣草船借箭,八卦餅,桃園結義,空城計,氣殺周瑜,周瑜殺黄蓋,行軍菜扣肉,個個名都係來自三國時代。拍完順便食埋。


諸葛後人,好多都係從事藥業,來到壽春堂,呢度係諸葛八卦村,當然買呢條村的茶療補健飲品﹣﹣八卦茶,適合任何人任何時候飲用的,買咗唔少做手信。


除此之外,呢度都註有中醫師,即時同人把把脈,我都有試,大部份同事,連年幾大過我的好多都話身體不錯,只有我好似最嚴重咁,呢位醫師又真係睇到我一啲野,而嗰啲徵狀正正中咗!自己知自己事,就試試呢度的茶療程。比同事們笑我...係咪要採陽補陰!大家爭住認頭!真係有心!多晒!


就喺差唔多離開呢度之際,我差啲以為自己部相機唔見咗,好在只係放咗喺第二個袋度,虛驚一場。


之後我地仲有拍「木牛流馬」,同埋呢度諸葛氏的宗譜。


拍完坐了兩個多小時車去杭州,呢程車中途經過一個金華的油站,其實每到油店,我地都會落車去洗手間同買啲野食野飲,喺金華當然買返少少金華火腿啦,價錢俾上海平。


今日呢程車,係暫時唯一一程車無睡覺因為同cam man傾足入程,講車(佢係專家),講佢啲仔女,俾另一crew成員話:不如做你契爺啦!


到步都差不多九點多,大家唯一的選擇就係KFC,好似呢個Trip我食咗三次了。