2008-07-25 15:09:44幸福小惡女

14/7阿咩嚟架之十天玩樂探友精華遊(2)

由於我地的酒店係好近迪士尼,酒店亦有專車來往,不過我地跟團就仲有個特別待遇,就係加開八點半第一班車比我地過去。

真係美國的迪士尼好期待呀!不過呢度有新舊兩個,我地先玩個舊的,舊的部份其實同香港差唔多,不過有的game當然多好多啦!我終於都玩到佢地嘅鬼屋啦,多年前聽家姐去完日本話我知好正,過左咁多年我終於親眼見到同玩到,仲有好多個香港無的Game!

玩完個舊的就先過去玩個新的加州迪士尼,呢邊機動遊戲就刺激,不過其實都唔算好刺激,而領隊就極力推介一個Game我地一定要玩,叫做「飛越加州」,固名思意只係得呢一間迪士尼先有,呢個Game的賣點,唔係刺激而係像真,佢可以做到個感覺係你飄飄下,好似坐緊滑翔傘咁,初時我都同自己講係一個game,不過當你睇住一望無際的片段,你自自然然會代入左,好似自己飛緊咁,好正!好正!

呢個迪士尼好大好多影相位.
但唯一不足的就係紀念品的設計,此終唔及日本的精美,本來我預左會買唔停,但係最後都唔算買左好多野。

除左呢兩個樂園的部份,仲有一個Disney Town,當然係一條商店街,都有迪士尼野賣,仲有其他舖頭,而之前睇過介紹,呢度有間Lego專門店一定要睇,我都買到少少野!

坐返單軌車返返仕去迪士尼,係時候睇表演,我地只係睇得一個,就係pixar的主題遊行,可能呢邊天氣熱,同埋外國人又無咩所謂,佢地花車噴水的程度係令我中左無數次,兜口兜面都仲左幾次,無得避,唉!相機都濕埋,好在天氣夠乾燥,好快就蒸發左。

玩下食下,好快就到夜晚,水幕表演係必睇,估唔到人多得咁緊要,有人係兩三個鐘前霸位,我地只可以係企係幾陣人牆之後,不過都睇得清楚。睇完呢個轉個頭又要即刻快快步過返去見公主城堡睇煙花,呢個煙花表演同香港都有D唔同,煙花都靚好多!多花款!

睇完煙花我地仲未走,再爭取時間玩多樣野同埋行多幾間商店,最後衝刺!

由於酒店最後一班接駁巴係十一點十五分,我地無得玩到十二點關門,不過我地去到車站,都撞唔到其他團友,哈哈!我諗無人可以好似我地咁,迪士尼玩左十四個鐘呀!哈哈!腳好酸軟呀!