2008-07-25 12:21:23幸福小惡女

11/3最夜的一晚收工

今日正式的開工時間係今晚六點半,地點係尖咀某酒店,有一間名筆公司舉行左一個晚宴,我地目標人物只得一個,就係古巨基,但係...佢除左到場時簽左名之外,因為唔夠Shot,所以要等佢喺夜宴表演環節再拍多幾個shot,但係呢間公司實在太奸啦!為左留住啲記者,將表演環節安排到最後,要我地睇住人地食野...雖然喺酒店另一個地方準備左小小野食招代傳媒,不過其他文字傳媒又點會同你咁等,只有我地兩三個電子傳媒先要咁等法,導演都話,都未試過要等到成個宴會完呀!

等呀...等...

十點幾終於唱歌,就係呢一首<歡樂今宵>,我地要十一點先走得...

不過拍完仲要即刻返公司寫同剪喎!好在為左爭取時間大家可以快啲走人,喺酒店等緊其間,我已經寫好,返到去一邊打返出嚟,導演一邊剪埋,好快就攪掂,而我仲第一次坐到公司過左十二點之後先有嘅出旺角巴士。

點知出到旺角落大雨,行幾條街先去到朗豪坊,坐Van返荃灣,但係愈落愈大雨,去到葵芳就落車轉的士直返屋企,好在即刻有車,因為一上車就大雨到不得了,完全睇唔到路,又行晒雷閃晒電添!我都算好彩了!