2005-09-09 21:45:59doratong

覆診

昨天下午以為自己巳無事,點知今朝起身劇痛無比,唔痛的地方都痛埋,塊面比昨天仲腫咗...今朝連條脷都痛,再次說不到話....喉嚨同頭就痛梗的地方啦~去到牙醫度,他摸我條頸,話比昨天他見到我時’實’了,擴散了.見我情況嚴重了.他立即就寫字比我叫我去北區.其實我懷疑自己嚇親佢,他按我條頸時,我實在太痛,啲眼淚不由主地流出來.....
到了北區,醫生說的大致同牙醫差不多,不需額外做其他野.而且當時我食了藥好咗好多.止咗痛,起碼可以說回似六yrs old小朋友的說話.後來醫生知我做銀行,就寫假寫到星期三.其實只要我講得番野塊面唔太腫我都想番工,請咁多日假真的不太好.而且又唔係有薪假,係屋企又無聊...但我媽今天幫我打番公司時,阿頭叫我放心休養,不用心急番工.我自己暫定星期二...無啦啦就連續有7天假,仲多過我啲大假啊~~~
我的老死bebe cora星期日生日,我仲未買禮物啊~~相信她會體諒我這幾天都足不出戶...唉,明天去你家,你晚上就出去玩出去飲酒.掉低人一個,你話過等我訓著先出去ga.....我又點會咁殘忍,而且我有你媽媽照顧陪伴.
祝我的CORA 11/09 2X happy birthday !!!!!!!

P.S. 羊咩,thank you ar~~希望我不用搵你啦,我受夠呀:-(