2005-09-06 15:57:01doratong

痛不欲生

今天又請病假了.我而家的右邊面肥腫難分啊~~
話說星期五晚訓覺,隻大牙劇痛訓唔到.頂唔順星期六去睇牙醫.他叫我剝咗去.但剝後有啲痴脷根同腫痛,哈哈專業的我做counter ga ma,點可以講唔到野呢?於是我book了中秋前.放假可休息下ma,點知星期日更嚴重了,完全食唔到野,好’林’的東西都要食好耐,完全無心機講野...那天一心諗住同阿紀,may,icy meet 下啦.去了ma on shan打牌 ,真係唔想講野...我要再約你地,人地病仲win人地啲$$,無陰功呀!
到星期一啦,又係超痛,好像又嚴重了,痛到絛頸’林’巴位置都腫了,又超頭痛.醫生開的止痛藥根本無效.好辛苦捱到收工,又要等開會.我諗住挨係枱上休息下,點知啲同事見我咁係咁慰問我,又買好多止痛野比我,又拿毛巾加了冰,又講笑話忍我笑,,,唉...無用的我竟然係公司哭了,一來真係好痛二來有少少感動啦.嚇死他們呢.....卒之我就無去開會去剝牙...而家個口開唔大,又係咬唔到野....哈哈,當減肥~~
我媽仲搞笑,這幾天她上了大陸,唔知我剝牙.今早見到我腫了,以為我比人打呢~
我而家係屋企有皇帝式服務,有阿媽貼心服務!!!!!!!!!!!
個天真係唔公平,我巳下了決心9月開始全面’界’零食啦,9月2日就黎劇痛.....我而家開始會’界’lemon tea同埋我本來話06年先’界’東西.DR 一看我的牙齒就問我是否飲很多lemontea or 食酸野.............要做個健康人呢~~~~