2005-09-02 22:03:16doratong

不和升級

她們不和升級,一個玩早退兼請假,一個唔做野.在01/09 銀行最忙的日子,我一人頂晒counter,晚上埋數時,我的transaction是平時的三倍,適逢我’界’了零食,無咩甜野落口,真係無咩動力....累爆啊!!今日都好忙,但好彩有搵替工.
昨晚埋數時sort了三萬幾,原來真係太忙入錯野都唔知,再係咁真係命都短幾年.終於發現teller fee 唔易賺啊~唉,期望下星期有好日子過啦,不過都幾難,唔做野那位同事巳同我講下星期一她會病喎......
明天放工後玩健康活動---打壁球~~
我辛苦轉折拿回家的badminton拍仲未有用武之地~~