2006-07-24 10:13:39暗虫

守得到唔洗守行為!

擔心咁耐, 終於搵到工.

擔心左幾耐? 其實唔係好耐, 一個月左右.
有人話我擔心黎多餘, 但如果我完全唔擔心既話, 結局又會係點?
就係無錢洗, 呢樣已經夠我擔心有餘了~

但係啦, 要等過probation, 唔唔...
呢野唔知係易係難了~

呢行係做乜, 我大概知道啦. 知道佢賣緊咩product, 等等.

入到新環境, 我能夠改過以前既問題嗎?
睇怕都很難, 但即管試下啦~

金融機構? 係幾好玩既, 不過都係太辛苦喇.
我指壓抑自己唔玩埋一份好辛苦~

大佬係鬼佬, 佢應該唔係老細啦.
呵~ 我最憎講英文, 太語無論了!