2006-06-30 15:01:28暗虫

搵工? 搵銀? 搵定?

昨日睇番, 原來呢輪小弟出blog 都出得甚密.
本來星期一又想寫下了, 不過呢, 都係等等先.
皆因有新野搞.

我呢, 又開左一個新blog. 近日見到好多投資人寫blog.
忽然興起, 我都想將自己既經歷寫出來.
並唔係教人賭錢, 恕我無咁既資格.
寫出來只係想提醒自己咪一錯再錯.
偏偏呢, 我好多時都係錯完又完, 真係一個簡單既人!
其實好耐之前已經有呢個諗法, 但最近實行左, 係因為得閒.
我唔會將條link post 出來, 有興趣便自己找吧~

而且, 呢期要搵工. 搵工我真係覺得好麻煩.
that’s why, 我做左咁耐都唔願辭職.
不過原來咁又有樣好, 有幾條友見我係一間公司做左幾年,
又尚算後生( ~o~/ ), 仲要stay係大陸, 都幾impress~
所以呢, 真係唔好隨便辭職, 有D loss 並唔止你眼前見到的~

目前為止呢, in 左三份,
一份請我, 但我多數唔會去;
一份叫我2nd in, 機會好大, 但我麻麻地, 不過都會做住先;
一份.... 仲等緊消息, 機會微呢....
其實我比較favour 等緊消息個份, 理由呢.. 佢仲未覆我咯...
呢份就比較stable D, Less aggressive, 不過就大家安樂.
希望佢話請我啦, 咁我又多個選擇了~

跟住同老人家講野, 終於有句似樣既說話聽下.
事實上佢應該係乜都知, 何須我係度估估下??