2009-08-23 01:10:55Miss.haha

中山短宣


我今個暑假又做咗一件不平凡ga 事...
就系可以去到中山參加短宣ga 工作,
我一開始覺得系好輕鬆ga 事, 教完中山ga 小朋友就可以收工
但系其實我想得太少,小朋友ga 頑皮系令我最頭痛
不過奇妙ga 系神都聽我地每一個兄姐ga 祈禱
我地第二日ga 事奉變得好順利,突然覺得中山ga 小朋友一d 都吾頑皮
而且佢地仲好天真,單純,活潑,我系少年營會ga 最後一日,小朋友比我好大ga 感動
佢地可以系短短兩日ga 時間裏面,對我有好深刻ga 印像,仲要系同我講好吾捨得
真系今我好感動,立即覺得我ga 付出系冇白費,而且真系經歷到神與我同在ga 過程
今次中山短宣雖然時間好短,但系比我有反省ga 機會
小朋友ga 屬靈生命比我還要好,原來我仲有不足ga 地方
我有進步ga 空間,我知道我地事奉神會睇到,而且神會記住我地所做
總結黎講,我今次ga 旅程系開心,喜樂,感動,滿足,感恩,
好感謝主比我有機會為主工作,雖然我都有不足,但都希望祂都悅納

上一篇:畢業

下一篇:20100225 又熱又悶