2007-05-04 00:45:17Man

新戀情vs舊情復熾

Ernest........新的階段 說:睇你有新戀情未

man 說:175以前的歷史唔係幾好

man 說:EX話唔好同佢一齊

Ernest........新的階段 說:歷史唔係幾好?

man 說:係,即係戀情方面

Ernest........新的階段 說:明,,,

Ernest........新的階段 說:你又知

man 說:佢自己講的

Ernest........新的階段 說:下

man 說:不過佢又話自己會收心養性

man 說:冇人知佢講真講假

man 說:不過唔緊要啦,因為我都唔知先己想要咩

Ernest........新的階段 說:係男人都係講

man 說:你呢?你點睇,真的會收心嗎?

Ernest........新的階段 說:....

Ernest........新的階段 說:um..有時是貪玩的

man 說:會收心嗎?

Ernest........新的階段 說:都會的...不過要睇人

man 說:哈.....我自問冇本錢叫人收心lor

Ernest........新的階段 說:都有的

man 說:多謝la

man 說:不過一有件事都可喜

man 說:就係我同ex都有計傾

Ernest........新的階段 說:都好..

man 說:係呀

Ernest........新的階段 說:有機會再一起

man 說:不過都唔知可以維持幾耐

man 說:應該唔會

Ernest........新的階段 說:why?

man 說:因為我地分手之前冇吵架

man 說:係因為大家都認同大認諗野好唔同

man 說:同埋後期,佢已經好神秘咁,我都唔知佢識左d咩新朋友

man 說:以前佢會同我講d朋友名

man 說:後尾就話有一個朋友lor,你唔識架

Ernest........新的階段 說:你懷疑

man 說:冇懷疑

Ernest........新的階段 說:really

man 說:只不過佢冇以前咁坦白

Ernest........新的階段 說:icic

man 說:大家有gap

Ernest........新的階段 說:一定ka la

man 說:係呀

man 說:有時都覺得好可惜

man 說:唔知呢?

Ernest........新的階段 說:明天會更好

man 說:呢期ex反而話係因為我有左175的追求,所以加快左我地的分手

Ernest........新的階段 說:下

Ernest........新的階段 說:白痴

man 說:我話唔係,係因為大家溝通上出現左好大的問題

Ernest........新的階段 說:係..

Ernest........新的階段 說:找藉口

man 說:我可以成個星期冇講過自己野,佢都唔覺

man 說:可能係因為係我開口呱

Ernest........新的階段 說:可能la

man 說:如果我話分手時佢唔係咁冷靜,一口話好的話

man 說:可能我會好留戀佢,可能會繼續一齊

Ernest........新的階段 說:而家都是

man 說:而家唔會喇

man 說:其實後來佢有同我講過話唔想分開

man 說:不過我話分開係o岩的決定

Ernest........新的階段 說:好love him wor

man 說:你講以前,定現在?

Ernest........新的階段 說:before

man 說:係呀,不過又呢?感覺唔同左,同埋我地要睇將來架嘛。

Ernest........新的階段 說:明la..

Ernest........新的階段 說:同ied 時的mandy 都是

man 說:係呀,仲有冇聯絡

Ernest........新的階段 說:無la.

Man 2007-05-05 08:57:32

因為阿賢問我有沒有新戀情和可唔可以同你再係埋一齊,所以先有呢個標題o者。

Dee 2007-05-05 05:20:55

新戀情vs舊情復熾-->有D奇怪
你又未同J開始﹐我同你又唔係完全無晒關係再晌番埋一齊﹐個TOPIC係唔係唔係甘岩呢﹖
如果當時我唔冷靜﹐而係大吵大鬧﹐你又真係會同番我一齊﹖
Anyway,剩係希望你幸福快樂