2009-08-22 01:43:17.任性大小姐.

是我太執著..?

其實你肯答應陪我看戲已經是奢侈的事了

我還要求你陪我逛街

今天你的神情好像不止是累而已

逛街 真的有那麼痛苦嗎

或者我比你更痛苦

因為我心裏也在計算著時間

深怕時間過長

會令你不滿

雖然今天逛了一場街

但最後的我卻沒有太開心

因為看到眼前的你

卻不是我想要的你

或者是我太執著 

想要你合作演好一場戲

給我自己看

 

 

 

深愛你的人 2009-08-23 01:12:58

其實我都太執著...心想陪你睇戲...然後去食一餐好既飯...跟住行下水塘講下心事等大家都可以解開最近大家生活上的矛盾...誰不知你只想着你朋友的一件生日禮物,,,還有就係滿足自己購物既慾望...而且所買既野都為台灣之旅而買,,,心唸推左bbq都吾係為我而推,,,我雖不至於失望,,,但就有那麼一點不開心啦...不過老公仔好快無事老公仔吾會介意呢d野,,,今日都好掛住老婆仔...可能老公仔心情未平服,,,所以先咁既je,,,吾使擔心,,,老公仔依然愛着你,,,不過有時你就只唸自己吧...吾講啦,,,費事你吾開心,,,你都吾好嬲老公仔啊,,.老公仔最近神經質,,,吾使理我,,,你想點就點,,,你開心的得...