2002-10-12 00:50:25包頭

自助火鍋~每位38

去完街街做闊太之後~
就BABA聲死返入馬騮山喇~
做咩呢~~~
就係打邊邊~
呵呵呵....等左好耐喇~終於可以打喇!

趕頭趕命咁去到~呼~累死呀!
洗完隻手~就緊係開始進攻我既肥牛肉啦~
呵呵呵...真係開心!
仲食左幾舊細既糯米磁啦~好好食呀~係奶黃黎架~又唔太甜~正到震!!!
係食食下~時不時會有廣播話有什麼魚生呀~什麼...鮑參翅肚呀~咁啦~
哇~~個班師奶小朋友都痴線既~痴哂線咁跑出去喎.....前世未食過咩?!有個女仔~都唔算係小朋友架喇~爭到頭位~係度舉起"V" 字手呀.....
其中有次係排"片皮鴨", 排頭位個個, 竟然係我識架~陰公~係男生黎架~枉佢受高等教育~但係都咁貪心~同師奶爭位~真係丟臉!!!
我仲專登走去叫佢"咦~乜你呀?咁快呀乜~?"
佢竟然問我"要唔要幫你LOR呀?".....

咁同得班朋友甲乙丙丁茂一齊, 就緊係有笑野架啦~
首先~頂包~
我同阿美人lor 糖水食~我見到有細叉燒包喎~咁我就想食啦~夾左兩個係碟度..
點知個條咁既八婆~佢搵個碟放上我個頭度...就唔跌先衰喎!之後返到埋位~又俾佢整多次~D人就話"頂包"喇...

仲有D咩野呢...
一時記唔起添~
我記得...食完之後, 就去玩狗喇~
好多狗呀~金毛犬啦~牧羊啦~約瑟啦~連好難得見到既雪橇犬都有呀~~哈哈哈~好開心呀~~原來雪橇都咁嗲架~佢嗲我個FD~我仲以為佢地好COOL 添~
真係好滿足~