2005-03-01 22:11:08流星

文化同chem

尋日考文化...作文就好騎呢咁作0左評論...
但係個個都choose 建議書0架~~~不過真係覺得好難發揮~
速讀就難到喊...整篇文言文都算啦~~後面0的答案又超難搵wor...
好彩...我都夠時間作答案...kaka
文化oral就...ok啦~~~
個人短講個題目就係假如你是一隻被遺棄的寵物~~
咁我就扮0左隻流浪狗...0係度講之後點做啦~~~mr wong話我技巧好好wor~~
discussion...有個好「勁」0既人啦~~所以都好驚...點知...俾mr wong 話佢唔留心時事...講錯哂方向啦~~~~
最後...我見到我有70&75啦~~都算ok啦~~~
不過可能又俾平時分拉低哂...因為中六時都試過一次...拉低成十幾分...crazy~


到今日就考chem...
paper1都算ok啦~~~大概有十幾分唔識...廿分度係吹...
因為我點都估唔到佢考咁多inor 囉~~~~起碼有7成呀...頂~
paper2就想死...唔知點解一開始做得咁慢...用0左一個鐘做第一題...
做完0個陣一睇...死得...所以就加快速度...用0左兩粒鐘做四題~~~
所以應該都有好多careless 0既mistake...唉~~~~


張相係一個冰城堡....
我夢想係想0係呢度結婚....
不過...我怕凍wor....點算好...><