2007-09-18 14:32:49超人

0 . 0 開始找工作的我 0 . 0

終於到左 9 月啦~係時候要開始搵工啦~但個心都係好懶……到宜家……一份工都未 send 過出去……-.-

呢排睇左兩套戲~都好推介比大家~第一套就係 1408~哈哈~一套好好睇 o既 戲~唔好以為係恐怖片~事實唔係~不過你睇呢套戲要小心……你會覺得好似好迫住你……有一種呼吸唔到 o既 感覺~但有鬼出現 o既 地方~其實只有幾個鏡頭……

個 story 其實係講主角係一個唔相信有鬼 o既 作家,有一日,佢收到一張 card~叫佢唔好入 1408,當然主角係唔會理啦~入左 1408 之後~就要克服種種困難(自己心魔)~如果真克服唔到~就會死~~~但當你過左 1 個鐘~你可以揀退房……就係死~一係就再玩多一個鐘……-.-如果比著我……我諗我都揀死好過……好同情主角係入面講……i was gone!!!!!明明自己係出左去……點知……原來仲係入面……再加埋環境因素……唔癲都算奇蹟……

對於我呢個好怕睇鬼片 o既 人黎講~我想睇多次~因為我都想克服我呢樣野……次次睇完鬼片……個晚一定訓唔到……成日覺得戲入面 d 劇情係會發生番我身上 -.-所以個晚一定訓得唔好……好似 review 咁……但1408呢套野入面講左句野……來者不怕,怕者不來。(聽唔到英文~如果聽到我都會打英文)我覺得好 o岩~所以我應該會買番隻 dvd 番黎睇下。(希望唔會又訓唔到啦-.-)

呢套野有好多地方唔明……特別係最後主角望住老婆 o既 眼神~第時買 dvd 個時再去研究過……

哈~睇呢套1408~最搞笑係老婆~成日捉住我隻手~要我遮住 d 恐怖野~但遮得太多又話……我睇唔到~哈哈~
另一套係尋晚睇 ga~香港譯做 迫上斷背山,好搞笑~非常推介!!!

套野係講 呢兩個男人係消防員~肥個個有一對仔女,但老婆過左生。另一個就係 click 主角~佢係一個性生活好淫亂 o既 人~成日都會同好多女人一齊訓 ga~。咁事發係咁~有一次佢地入去睇下個火警後 o既 現場,突然發生意外,兩個主角都比 d 整壓親~要入廠。就係呢個時候~肥主角諗起自己仲有一對仔女~希望唔做~可以照顧 d 仔女,但自己老婆已經過左生時,佢太過傷心……所以無去改番個保險計劃,如果肥主角有咩事~一對仔女就無辦法成為受害人,所以佢就想揀淫佬一齊扮斷背再婚~咁就可以呃到政府,令一對仔女成為受害人~~~~~之後就自己去睇啦~哈哈~但套野真係好搞笑~

雖然我一向都唔會帶有色眼鏡對住同性戀,但有時見到兩個男人係車上咀……對唔住……我真係忍唔到……我都明基呢樣野……唔係咩大問題~只係大家鍾意 o既 野唔同……但真係好對唔住……我真係接受唔到 -.-

仲有一樣野~淫佬主角……佢扮吸血鬼個時……真係有 d 似我老婆阿爸 -.-……係唔係我太累出現幻覺~? 0.0

哈~高佬最後都忍唔住~又買左 ndsl~宜家真係平……$1360 就可以搞掂晒啦 -.-我個時買 15xx -.-……

ps:星期日同老婆去 godiva 食朱古力 buffet~講起 godiva~我又諗起 mooncake lu~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

詳情問我老婆啦~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
你個老婆 2007-09-19 22:31:33

作死啦
以後唔畀提月餅