2007-08-21 18:28:37超人

0 . 0 沉迷遊戲中的我 0 . 0

因為高生 o既 提議,所以我就同佢去打 ge(全名叫 Granado Espada,應該係法文) la~呢隻 game 係 台灣個面仲係 封測(即係封閉測試),加上高生話人多過怪 o既 關係,我同佢就去左 新加坡 服……所有野一樣……係 d 寶易跌 d~,and 英文之外 -.-

尋日第一次玩~唔錯~同天2唔同感覺~加上天2私服個度……因為送死劍活動已經收皮……所以我都唔想玩啦~之前我無上就送死劍~宜家我上就唔送……就話送就對之前打得好辛苦 o既 玩家唔公平……咁我呢 d 個個 moment 無上到 ga la -.-算啦……私服就算啦~得閒上去同人吹下水都得 ga,反正我個名咁多人識…………

相反 GE 就唔錯~一開始已經可以開 3 條友一齊打~一齊升~仲要好多職業~幾好 ar~d $$ 又唔係好難打~仲要有幾個 channel~哈哈~我覺得好唔錯~d 怪又出得快~暫時打左 5 hr,已經有 1萬銀~and lv16~不過 d mission 就唔知點做……因為英文……唉~~~~~~~~~~

前排去左睇 simpsons movie~~哈哈~笑爆咀~今次只係睇 中文配音~因為老婆都係鍾意聽~唔想追字幕~所以遲 d 先買番隻 dvd 番黎睇英文 la~

講番套野先~哈哈~非常搞笑~真係差唔多 10秒就要你笑~好好笑~好推薦比大家去笑下~中文配得幾好~好過之前 五星級大鼠 好多~
呂太星人 2007-08-29 21:22:40

掛住打機,唔理我~
快d哄番我