2005-02-05 13:41:49阿花

好唔開心

好唔開心
「哼」左幾聲就俾人話我玩出火
尋晚無覺好訓
訓訓下就喊
喊喊下就訓著左
成晚都訓得唔好
一直諗我係咪又做錯
咁究竟做錯d乜?
我係咪應該屈服?
繼續對人歡笑背人垂淚
做一個外表大方得體賢良淑德EQ極高情緒極穩定唔需要人擔心既另一半?

唔需要你擔心
我怕你會唔記得我


好唔開心
上form填錯野
俾新老細發現
仲send e-mail話我
俾無能老細捉到錯處
好灰
點解自己會咁唔小心
衰o係佢手上好唔抵
又麻煩到同事幫手改


好唔開心
今日好多野搬
原來要再book地方安置d貨
搞左一輪
ok無謂
仲整痛隻腳


好唔開心
好唔開心點解我咁唔開心