2004-12-11 20:19:50*~嘉嘉~*

小休一會~

首先~比個tips大家,如果覺得幅圖太dizzy,可以按refresh隔離既紅色"x",咁佢就會停ga la~哈哈~


今日是星期六。

本來還要寫幾千字既essay, 做educational sociology既research & presentation,同埋拍片..因為星期四有presentation,我作左一個故仔,我要present番出黎,但係我冇可能一個人演咁多個角色,so我會預先record幾part,然之後到時我就同video做對手戲...不過唔知work唔work呢~hee,我好驚整下整下整唔到...就弊啦~

今日我去完查經後,因為有位很有份量既朋友就黎生日,so就去左買禮物啦~然之後我又買左好多書~我一邊行,我好落足眼力望周圍既野,因為我覺得條街好似唔同左好多,有好多shops我都未見過...可能我真係太耐冇行街,仲要我都冇入去哥d信達城之類既店,如果唔係,相信仲會覺得變化大。我只係去左邊度有書and宏達國內版書店,就滿載而歸啦~一諗起而家去pc實習有車馬費,雖然係象徵式,但係用黎買書都不知幾好~而下個星期我又要做司儀啦~"燴雞"mc..又可以有番d錢買野~真係好開心~

我呢幾日個腦有好多野諗...ha~不過我成日都多野諗gala,我覺得我要變化,例如唔好成日都咁鍾意食野,..因為我覺得身邊好多人都進步緊~知唔知邊個引發我咁諗,我諗比一百萬獎金你地,你地都估唔到,....係我地既校長....哥日番pc,我撞到佢...我以前在pc咁耐都未同佢講過野,尋日就竟然同佢傾左一陣,我覺得佢個人開朗左好多,同埋好似都幾好傾咁,仲好好笑容,我唔知佢一向係咁定係變左,但點都好啦,我都想我地學校個校長好d,咁pc就有希望啦~學生又會好d~

我真係覺得佢唔同左好多~~...唔知你地番黎會唔會覺得好多shops都唔同晒呢?

唔知,我將來會變成點呢? 佢又會變成點呢?你又會變成點呢?