2004-12-21 18:41:47展光翟

考試逸事

記下自己考試既心情

在圖書館內,見到個女仔,佢令到我心裡上忐忑不安,開始覺得自已有感情煩惱,我既感情煩惱係-係圖書館溫咁耐書都未能同佢有感情,所以真係好煩惱!!

記得考試期間,心情何其煩惱,又沉重。有時真係想算吧la...但當我click開我地班中傳奇人物既日記時,心中既巨石好像在石縫中生出一顆翠綠既小幼苗,真係好la壯觀,由佢自認項羽,到佢d溝唔到女既經歷,仲有佢荒謬到無倫既偉論,深深咁影響左我做人既態度。因為,有時我真係覺得,人生要飲住咖啡食住生蠔,跟住再加埋佢既日記,一路食一路睇,睇到咬牙切齒既時候,心裡反起一片片用粗言織成既漣漪,再用一口咖啡來鎮定下來。當週旋於血脈沸騰與心平氣順之間數十次後,煩惱盡消,重新振作,d自信返埋來!

相信好多我班中既同學都有同感